0 800 20 00 18

Free call

9:00 - 20:00

0

Договір публічної оферти

Даний Договір є публічним, відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Користувачів/Покупців, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептуванням цієї оферти Користувачем/Покупцем, для чого Продавець публікує цей Договір.

Фізична особа-підприємець Бубнова Анастасія Володимирівна, яка діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2 538 000 0000 008236 від 10.10.2018 року, надалі іменується «Продавець»,  з однієї сторони, та

особа, що переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє, та/або отримує, та/або резервує Товари із використанням технічних інструментів Сайту/представника Продавця, надалі іменується «Користувач/Покупець», з іншого боку (надалі разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона») уклали цей Договір публічної оферти (надалі іменується «Договір») про таке:

Визначення термінів:

Сайт - веб-сайт, що розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://lapti.ua, включаючи всі його веб - сторінки.

Товар - це річ виготовлена виробником, яка призначена для продажу, перелік найменувань асортименту та його опис, представлений на Сайті.

Публічна оферта - спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція Продавця, що стосується укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених Продавцем умовах.

Одержувач - Покупець, або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар, що був доставлений Компанією - перевізником.

Замовлення - належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Користувача на здійснення купівлі обраних ним Товарів.

Акцепт - вчинення Користувачем дій, що спрямовані на прийняття умов цієї Публічної оферти.

Реєстрація - заповнення Користувачем відповідної форми на Сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних.

Власний кабінет - сторінка Сайту, що містить персональну інформацію, вказану при Реєстрації. Власний кабінет Покупця може містити також іншу інформацію, необхідну для ідентифікації Користувача/Покупця та оформлення замовлень, об’єм якої визначається Продавцем самостійно.

«Оплата частинами» - скориставшись цією послугою банку, Покупець може оплатити покупку не в повному обсязі, а розділити суму на чотири частини і виплатити її поступово, враховуючи комісію банку, вносячи щомісячні регулярні платежі.

Банківський день – робочий день для банків України, у який банки відкриті для здійснення операцій з використанням каналів взаємодії з Національним банком України.

Рахунок на оплату - це документ,  що надається Продавцем Покупцеві та містить платіжні реквізити Продавця, за якими Покупець здійснює оплату за надані товари, а також перелік товарів, їх кількість і ціну, за якою вони поставлені Покупцеві, відомості про Продавця та Покупця.

Система LiqPay - це платіжний сервіс ПриватБанку* (Банк), призначений для спрощення проведення розрахунків між фізичними особами, юридичними особами та / або фізичними особами - підприємцями в мережі Інтернет за допомогою персональних комп'ютерів і / або інших мобільних пристроїв. Більш детальну інформацію Покупець може знайти на веб-сайті - https://www.liqpay.ua/ru

Індивідуальне виготовлення товару - пошив Продавцем виключно взуття для Покупця з врахуванням його побажань щодо виду матеріалу та розміру, першочерговий дизайн Товару залишається незмінним.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від Покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Належна якість товару - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із покупцем.

Гарантійний строк - строк (термін), визначений нормативно-правовими актами, нормативними документами, умовами договору, протягом якого у разі додержання відповідних умов зберігання та/або експлуатації товару її якісні показники і показники безпеки повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів та умовам договору.

Знижка -  тимчасове  зменшення  ціни  товару,  яке  надається Покупцям.

Акційний товар – це товар представлений на Сайті Продавця із зазначеними умовами акції.

Гаряча лінія - один з засобів інформаційної підтримки. Номер телефону Гарячої лінії: 0 800-20-00-18. Гаряча лінія працює з 10:00 до 19:00 кожен день.

1. Загальні положення

1.1. Інформація, що розміщена на Сайті, містить умови пропозиції придбання Товару і являє собою Публічну оферту Продавця, адресовану Користувачам/Покупцям.

1.2. У відповідності до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і безсуперечним прийняттям умов публічного договору, тобто публічної оферти Продавця є факт оформлення замовлення натисканням на посилання «Замовлення підтверджую» та/або реєстрації Користувача/Покупця на Сайті.

1.3. Акцептом Користувач/Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.

1.4. Цей договір може бути укладений право- і дієздатним Користувачем/Покупцем, який досяг 14 років, з урахуванням особливостей, передбачених главою 4 Цивільного Кодексу України. Приймаючи умови договору, Користувач/Покупець підтверджує свою право- і дієздатність, приймаєте на себе зобов'язання, що виникають в результаті використання сайту https://lapti.ua і укладення даного договору.

1.5. Сторони погоджуються, що направлення Продавцем і/або Адміністрацією сайту будь-яких повідомлень про наявність товару, прийняття замовлення, терміни доставки товару, його ціну, умови і формах оплати, статус та/або зміни статусу замовлення і інше, відправлених Продавцем та/або адміністрацією сайту за допомогою електронної пошти, sms-повідомлень, за допомогою телефонії, є виключно повідомленням Покупця про отримання оферти Продавцем і не може свідчити про її акцептування Продавцем.

1.6. Відповідно до умов цієї Публічної оферти Користувач/Покупець дає згоду на отримання інформації про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції Продавця, але Користувач/Покупець може у будь-який час відмовитись від отримання даної інформації.

1.7. Відомості, розміщені на сайті https://lapti.ua мають виключно інформативний характер.

2. Інформація про Товар, ціна Товару та порядок оплати

2.1. Представлені фото-зразки містять один та більше видів товару певного артикулу та текстову інформацію про артикул, доступні розміри, вартість за одиницю товару та інше. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту, можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Користувач може звернутися за номером Гарячої лінії.

2.2. Порядок оплати:

2.2.1. Оплата товару здійснюється виключно у гривні шляхом:

  • готівкового або безготівкового розрахунку (карт Visa і MasterCard) при отриманні товару в відділенні «Нова Пошта»;
  • готівкового розрахунку при доставці товару кур’єром;
  • безготівкового розрахунку (карт Visa і MasterCard) при внесенні передплати в розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків загальної вартості Товару при індивідуальному виготовленні Товару;
  • готівкового або безготівкового розрахунку (карт Visa і MasterCard) при особистому отриманні товару Покупцем в Lapti store/Lapti points у м. Києві/м. Одеса/м. Харків/м. Дніпро зазначеного при замовленні Покупцем;
  • безготівкового розрахунку при використанні послуги «Оплата частинами» від ПриватБанку та «Купівля частинами» від Monobank;
  • безготівкового розрахунку через платіжну систему LiqPay.

2.2.2. Покупець може оплати Товар завдяки послузі «Оплата частинами» від ПриватБанк та «Купівля частинами» від Monobank, окрім акційного товару, на Сайті, або в магазині Продавця.

2.2.3. При оформленні послуги банку «Оплата частинами»/«Купівля частинами» сума першого платежу списується з картки Покупця відразу, а інші платежі - щомісяця.

2.2.4. Умови кредитування «Оплата частинами» від ПриватБанку:

- термін кредитування: до 4 платежів;

- щомісячна комісія: 0,01% від початкової вартості товару;

- максимальна сума: згідно ліміту Покупця.

Умови кредитування «Оплата частинами» від ПриватБанку можуть змінюватись, тому більш детальну та актуальну інформацію Покупець може знайти на веб-сайті банку - https://chast.privatbank.ua/.

2.2.5. Умови кредитування «Купівля частинами» від Monobank:
- термін кредитування: 4 платежі;

- щомісячна комісія: 0,00001% від початкової вартості товару;

- максимальна сума: згідно ліміту Покупця.

2.2.6. При індивідуальному виготовленні Товару, Покупець повинен внести передоплату в розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків від загальної вартості Товару. Для здійснення передоплати Покупцем представник Продавця виставляє рахунок-фактуру для оплати через особистий кабінет LiqPay. Оплата інших 50% вартості Товару здійснюється Покупцем при отриманні Товару, з врахуванням способу доставки.

2.2.7. Передоплата вартості Покупцем та доставки Товару з-за кордон, здійснюється  у повному розмірі шляхом безготівкового розрахунку через платіжну систему LiqPay.

3. Порядок оформлення Замовлення

3.1. Покупець має самостійно оформити Замовлення на будь-який товар, який є доступним для Замовлення на Сайті.

3.2. У випадку відсутності Замовленого товару, Представник Продавця доводить до відома Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв’язку, залишеними Покупцем при оформленні Замовлення на Сайті.

3.3. У випадку відсутності Замовленого товару Покупець має право замінити його на Товар аналогічної моделі або анулювати Замовлення зателефонувавши на номер Гарячої лінії.

3.4. Покупець має право скасувати замовлення зателефонувавши на номер Гарячої лінії.

4. Доставка товарів

4.1. Доставка Товару по Україні, замовлених на Сайті, здійснюється службою доставки «Нова Пошта» (далі -  компанія-Перевізник) відповідно до умов, вказаних на сайті в розділі «Доставка» або Покупець може самостійно забрати Товар із зазначеного при Замовленні магазину. Доставка товару кур’єром здійснюється виключно службою доставки «Нова Пошта».

4.2. Доставка здійснюється по всій території України та з-за кордон (міжнародна доставка), окрім окупованих територій Донецької та Луганської областей  України й Автономної Республіки Крим.

Вартість доставки Товару з-за кордон формується службою доставки індивідуально та оплачується відразу при оформленні Замовлення.

Вартість доставки до відділення «Нова Пошта» Покупця по Україні фіксована, яка складає 60 (шістдесят) гривень, незалежно від кількості замовленого Товару та місця доставки. Відсоток за переказ коштів Покупцем не сплачується.

4.3. Разом із Замовленням Покупцю надаються передбачені чинним законодавством документи.

4.4. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю.

4.5. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службою доставки «Нова Пошта», шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайті служби доставки «Нова Пошта» - https://novaposhta.ua.

4.6. Ризик випадкової загибелі та/або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця/Одержувача з моменту оплати та передачі йому Замовлення й проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.

4.7. Умови доставки можуть змінюватись, тому Покупець може ознайомитись з ними на веб-сайті Продавця - https://lapti.ua/pages/about/delivery.

4.8. При прийнятті (акцептування) оферти Продавця Покупець надає згоду про отримання інформації про товар за допомогою дистанційного зв'язку. Проставлений ​​підпис на документах, що підтверджують прийняття товару та/або фактичне прийняття товару, означає, що Одержувач/Покупець отримав всі необхідні відомості (інформацію) про товар до моменту його прийняття.

5. Повернення Товару та гарантійний строк.

5.1. Повернення Товару належної якості.

5.1.1. Повернення Товару належної якості здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями).

5.1.2. Покупець має право повернути/обміняти товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару виключно за умови, що збережено товарний вид, споживчі властивості Товару, фабричну упаковку, ярлики та розрахунковий документ (квитанцію, товарний чи касовий чек, що підтверджує факт отримання коштів, із зазначенням дати здійснення розрахунку).

5.1.3. Повернення Товару належної якості, або обмін, доставка якого була здійснена службою доставки «Нова Пошта» здійснюється за рахунок Продавця.

5.2. Повернення Товару неналежної якості.

5.2.1. На взуття/інші вироби, що реалізується Продавцем встановлено гарантійний строк у 30 (тридцять) календарних днів з дня продажу/початку сезону. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Покупець має право вимагати в порядку, встановленому Законом України «Про захист прав споживачів»:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

5.2.2. На інші вироби, що реалізується Продавцем встановлено гарантійний строк у 30 календарних днів з початку сезону:
  • веснянолітнього асортименту - з 1 квітня;
  • осінньозимового асортименту - з 1 жовтня.

На взуття, що реалізується Продавцем встановлено гарантійний строк у 30 календарних днів з початку сезону:

  • зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
  • весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
  • літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня.

5.3. У випадку повернення Товару, що має істотний недолік відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 року (зі змінами та доповненнями), доставка якого була здійснена службою доставки «Нова Пошта», Продавець повертає грошові кошти по факту повернення Товару. Витрати за доставку Товару (повернення Товару, що має істотний недолік) Покупцем Продавцю службою доставки «Нова Пошта» покривається за рахунок Продавця.

5.4. Додаткові положення щодо порядку повернення/обміну товарів, доставка яких була здійснена Компаніями-перевізниками, зазначені у розділі Сайту «Обмін та повернення» - https://lapti.ua/pages/about/return.

5.5. Не проводиться повернення (обмін) товарів належної якості зазначені в Додатку № 3 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України  «Про захист прав споживачів» № 172 від 19.03.1994 р.

5.6. Не підлягає обміну або безкоштовному ремонту взуття протягом гарантійного строку:

  • зношене; з дефектами, що утворилися унаслідок експлуатації в умовах, не відповідних її призначенню;
  • з механічними пошкодженнями (опіки, порізи, подряпини та ін.);
  • деформоване в результаті неправильного носіння, сушки, таке, що загубило якість в результаті хімічної дії, та з іншими дефектами, що виникли з вини Покупця;
  • відремонтоване Покупцем до пред'явлення Продавцю.

5.7. Якщо передоплата за Товар здійснювалась у готівковій формі, то повернення коштів здійснюється у готівковій формі.

5.8. Якщо передоплата за Товар здійснювалась у безготівковій формі, то повернення коштів здійснюється у безготівковій формі через установу банку в строк до 7 (семи) банківських днів.

5. 9. Згідно п. 3,4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі реалізації Товару поза торговельними приміщеннями Покупець має право розірвати договір за умови повідомлення про це Продавця протягом чотирнадцяти днів з дати одержання документа, який засвідчує факт здійснення купівлі поза торговельними приміщеннями. У разі реалізації продукції поза торговельними приміщеннями Продавець повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше 30 (тридцяти) днів з моменту повідомлення Покупцем про розірвання договору. 

5.10. У разі розірвання договору (повернення) Покупець повинен повернути Товар Продавцю. Витрати, пов'язані з поверненням Товару, покладаються на Продавця. Продавець відшкодовує витрати Покупця у зв'язку з поверненням Товару.

5.11. Для здійснення права на розірвання договору Покупець повинен зберігати одержаний Товар у незміненому стані. Зменшення вартості Товару внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки Товару не позбавляє права Покупця на розірвання договору (п. 7 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»).

5.12. Повернення акційного товару/товару зі знижкою належної якості/неналежної якості/товару з істотним недоліком здійснюється аналогічно, що і товару по повній вартості.

6. Права та обов’язки Продавця.

6.1. Продавець має право:

6.1.1. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари, проте ціна Товару підтвердженого Продавцем Замовлення залишається незмінною.

6.1.2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації та/або дзвінком оператора Call-центру на вказаний Покупцем номер телефону.

6.1.3. На власний розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти, шляхом її розміщення (оприлюднення) в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення), якщо інший строк вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації.

6.1.4. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами-партнерами Продавця. Також, відповідно до умов цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувача/Покупця електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції Продавця.

6.1.5. Організовувати доставку Замовлень, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.

6.2. Продавець зобов’язується:

6.2.1. Після здійснення підтвердження Замовлення Покупцем, виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;

6.2.2. Доставити Товари згідно з оформленим Замовленням та умовами Публічної оферти.

6.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування та підготовки до доставки.

6.2.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до Правил Безпеки, що розміщені на Сайті.

6.2.5. Надати кожному Користувачеві можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Продавця, що направляються останнім на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації на сайті.

7. Права та обов’язки.

7.1. Покупець має право:

7.1.1. Обрати Товари, оформлювати та направляти Замовлення на відповідних сторінках Сайту.

7.1.2. Вимагати від Продавця виконання умов та обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою.

7.1.3. Відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Продавця, що направляються останнім на адресу електронної пошти Користувача.

7.2. Покупець зобов’язується:

7.2.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями.

7.2.3. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення.

7.2.4. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення.

7.2.5. При реєстрації та/або при оформленні Замовлення надати Продавцю повну інформацію, що необхідна для здійснення доставки Замовлення. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.

7.2.6. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару –зафіксувати всі відмінності в Акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила доставку Замовлення.

7.2.7. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.

8. Відповідальність сторін. Порядок вирішення спорів.

8.1. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних (в тому числі, але не виключено глобальної мережі Інтернет), за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.

8.2. Будь-яка скарга або претензія Користувача/Покупця має бути оформлена в письмовій формі. Продавцем будуть прийняті усі необхідні заходи щодо задоволення скарги/претензії Користувача/Покупця, якщо така скарга/претензія буде обґрунтованою та оформленою відповідно до чинного законодавства України.

8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно матеріального і процесуального права України, з дотриманням умов щодо підсудності та підвідомчості.

9. Форс-мажор.

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити.

9.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженим Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.

10. Застереження щодо збору та обробки персональних даних.

10.1. При акцепті договору Користувач/ Покупець надає свою добровільну згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України « Про захист персональних даних» № 2297- VI від 01 червня 2010 року без обмежень терміну дії такої згоди.

10.2. Будь-яка інформація, отримана від Користувача/Покупця, ніколи і ні за яких умов не буде надана третім особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України.

10.3. Надана Покупцем інформація використовується при обробці Замовлення, а також для надання Покупцю комерційних пропозицій Продавця.

10.4. Особисті відомості можна змінити в будь-який час в розділі «Особистий кабінет».

10.5. Для того щоб забезпечити Користувача/Покупця інформацією щодо продукції, розміщеної на сайті, Продавець може надсилати на вказану при реєстрації адресу електронної пошти інформаційні повідомлення.

11. Правила використання матеріалів, розміщених на Сайті

11.1. Сайт містить матеріали, товарні знаки, фірмові найменування та інші захищені законом матеріали, включаючи, але не обмежуючись, тексти, фотографії, графічні зображення.

11.2. Покупець/Користувач не має права використовувати матеріали, розміщені на Сайті, як то: вносити зміни, публікувати, передавати третім особам, брати участь у продажу або уступці, створювати вторинні документи та інше.

12. Інше.

12.1. До відносин між Користувачем/Покупцем та Продавцем застосовуються положення чинного законодавства України.

12.2. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов на Гарячій лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів / Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Продавцем для реалізації останнім своїх прав та законних інтересів а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що Користувач / Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з оператором Гарячої лінії після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.

12.3. Продавець залишає за собою право розширювати і скорочувати асортимент Товару представлений на Сайті.

12.4. Недійсність будь-якого пункту або частини цього договору не веде до недійсності договору в цілому.

12.5. Продавець має право вносити зміни до цього договору  на власний розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупців. Актуальна (діюча) редакція договору завжди доступна на Сайті.

Up